23 Μαΐου 2012

Η βάπτιση της Βασιλικής

Το πρώτο από τα προσκλητήρια της προηγούμενης ανάρτησης διάλεξαν οι γονείς της Βασιλικής για να δώσουν μαζί με τη μπομπονιέρα - πουγκί για τη βάπτισή της. Έτσι έγιναν 80 προσκλητήρια και 80 μπομπονιέρες, τι άλλο, φούξια φυσικά!



Επίσης 200 Cupcakes και 200 μαρεγκάκια (με την πεντανόστιμη συνταγή της Αναστασίας, neraidoskoni-creations.blogspot.com . Αν δεν τα δοκιμάσατε, φτιάξτε τα τώρα!) έγιναν για να δοθούν στους καλεσμένους μετά τη βάπτιση. 




Και μια εικόνα από όλα... μαζί με δείγματα από cupcakes με ζαχαρόπαστα για να επιλέξουν οι γονείς της μικρούλας που προτίμησαν τη χρωματιστή τρούφα ως πιο απλή και οικονομική λύση.


Ι. και Δ. να σας ζήσει!

12 σχόλια:

  1. Και εμένα κορίτσι το πρώτο προσκλητήριο μου άρεσε. Τα cupcakes και τα μαρεγκάκια αν και δεν είμαι του γλυκού τα ζήλεψα.Μπράβο σου.!!! Ολα πολύ όμορφα. Να τους ζήσει.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά μάλλον το φούξια τραβάει περισσότερο!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα Μαρίνα μου και λαχταριστά. Πέρασε και από μένα σου έχω ένα βραβειάκι.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βραβειάκι;; Το πρώτο μου! Ευχαριστώ πολύ Ελένη!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ πολύ όμορφα όλα! έχεις κάνει πάρα πολύ μεγάλη δουλειά! Μπράβο! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρίνα γεια σου. Χαίρομαι που σε βρήκα και σε ευχαριστώ για την επίσκεψη. Πολύ όμορφα πράγματα φτιάχνεις... Μου άρεσε πολύ το σπιτάκι σου και γράφτηκα αναγνώστριά σου και θα τα λέμε. Καλή συνέχεια σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαρίνα και καλώς σε βρήκα!!!Η πρόσκληση είναι πολύ όμορφη αλλά και τα γλυκάκια φαίνονται λαχταριστά!!!Λατρεύω και το φούξια χρώμα στα πουγκάκια!!Να τους ζήσει :) Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιώτα, καλώς ήρθες! Πάω να δω το blog σου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα!!!Μπράβο σου!!!Να τους ζήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...