27 Αυγούστου 2012

Τσόχα αγαπημένη


9 σχόλια:

  1. Ειναι πραγματικα πολυ ομορφα.... δεν εχω δουλεψει ποτε την τσοχα αλλα πρεπει να ειναι πολυ ωραιο υλικο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι Έλενα, μπορείς να κάνεις ότι σκεφτείς με τσόχα, να τη δοκιμάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά πολύ όμορφα. Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Thank you Sheena, nice to meet you:) Μου αρέσει πολύ το πολύχρωμο blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλως σε βρηκα κ με βρηκες ωραιες δημιουργιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ μου αρεσουν!
    την τσοχα μεχρι στιγμης την εχω δοκιμασει μονο για λουλουδουκια που στολιζουν τις κορδελες της ταλιμπανουλας μου
    αλλα με αυτα που βλεπω θα τολμησω και κατι αλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να δούμε τι θα ετοιμάσεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...