21 Φεβρουαρίου 2013

"Little Dotty Bird" sent me...

...a dotty little heart! Ήμουν η τυχερή στο giveaway του blog της που έκανε λίγες μέρες πριν! Μάλλον πρέπει να ευχαριστήσω τη Little Miss M που με επέλεξε :) Έτσι πήρα σήμερα το δωράκι μου που δεν ήταν άλλο από μια καρφίτσα καρδιά σε μια όμορφη συσκευασία με λίγο από... μουσική! Δεν είναι τέλειο αυτό το μικρό κομμάτι με τις νότες;;;


Όμως άλλη ήταν η έκπληξη, μιας και το δωράκι αυτό το περίμενα.
Η φίλη μου από την Αγγλία έβαλε και κάτι ακόμα μέσα στο φάκελο... 


Μια ποικιλία από πολύχρωμες κορδέλες για τις κατασκευές μου! 
Τι ωραία να σου στέλνουν κάτι που δεν το περιμένεις!
Κάνε κι εσύ μια βόλτα στη "Dotty", θα βρεις δημιουργίες από ύφασμα, τσόχα, τις δημοφιλείς πια κουκουβάγιες και πολλά πολλά ακόμα...! 
Καλύτερα να τα δεις με εικόνες εδώ!

17 σχόλια:

  1. τι ομορφη η καρδουλα!!!και οι κορδελες επισης!!ξεκινα τις κατασκευες σου!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραια τα δωρακια σου,να τα χαρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια τα δωράκια σου, να τα χαρείς! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. yey! I was just going to email you to see if it had arrived yet...and I see that it has! I'm glad you like your little dotty heart and I thought you might find the ribbons useful for your crafting too. Thank you for mentioning me on your blog, you are very kind! Take Care, love Dotty x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μαρίνα μου πάντα τυχερή να είσαι! Πολύ ωραία τα δωράκια σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα τα δωράκια σου να τα χαρείς Μαρίνα μου και πιο πολύ τις χρωματιστές κορδέλες.
    Καλό Π/Σ/Κ
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα τα δωράκια που σου έστειλε..!!!στο blog μου σε περιμένει ένα βραβειάκι..όποτε θες έλα να το παραλάβεις..καλό απόγευμα και καλό Σ/Κ!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τυχερούλα .....άντε να δούμε τώρα και τι θα δημιουργήσεις !!!!!!!
    Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με μεγάλη μου χαρά σου δίνω αυτό το βραβείο!!!!μπορεις να το πάρεις απο
    έδω http://ohsocutethings.blogspot.gr/2013/02/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια και πάντα τυχερή σου εύχομαι να είσαι!Τα δωράκια σου πολύ όμορφα!Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφη κίνηση!!!!!
    Ενα βραβείο σε περιμένει στο μπλογκ μου!!!!!!
    Φιλάκια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ κορίτσια, καλή εβδομάδα σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλα πανέμορφα, τυχερούλα!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...