02 Φεβρουαρίου 2013

Wordless Saturday

26 σχόλια:

  1. Καλό μήνα και καλό σαββατοκύριακο!...η συνέχεια της κουβερτούλας να υποθέσω....?!Φιλιά!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι, καλά υποθέτεις! Καλό μήνα και σ 'εσένα Άννα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Δείχνει εξαιρετικό!!!! Καλή συνέχεια στο έργο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά Ευγενία, έχει πολύ συνέχεια ακόμα...! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα! Ο τίτλος που έδωσες στην ανάρτηση μου άρεσε πολύ!!! Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημιουργικο Σαββατο!!τι ωραια!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΙνεται πολυ ωραία!!! Πολυχρωμη και χουχουλιαρικη!!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά ! παλαβώσατε? καλέ οι κουβερτούλες είναι μεγάααααααααααααλο έργο!!!!πόσο καιρό θα σας πάρει να τελειώσετε? Μαρινάκι μου ....έβαλες και πολύ όμορφα χρώματα....αχ....θα μου κολλησετε την αρρώστια και θα κάνω κι εγώ και πολύ φοβάμαι πως θα την τελειώσω τον ....Αύγουστο.....καλή συνέχεια κουκλίτσα μου και μπράβο για την απόφασή σου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Jenny μάλλον κι εγώ καλοκαίρι θα πιάσω! Ξεκίνα εσύ και προβλέπω να τελειώνουμε μαζί! Ο άλλος χειμώνας όμως θα μας βρει με κουβέρτες από τα χεράκια μας όπως την Άννα από πάνω που τις ξεπετάει σε ένα απόγευμα :) Άντε, περιμένω να δω το ξεκίνημα, φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλή συνέχεια!!περιμένουμε την ολοκλήρωση!!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυσάνθη! Θα αργήσει λιγουλάκι αλλά ελπίζω να αξίζει τον κόπο... αλλιώς δε θα έχει δεύτερη! Φιλάκια, καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Hi Marina, just to let you know that you won the Dotty Heart Giveaway on my blog...please send me an email to littledottybird@hotmail.co.uk to let me know your address..thanks xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφος συνδυασμός χρωμάτων...καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Good morning to you Marina!! Loving your crochet!! You have a lovely weekend too. Karen ;) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο γίνεται!Καλή συνέχεια!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hello Dear :) .
    Great blog. Interesting post.
    Have a nice weekend.
    Welcome to my blog.
    http://photographyismyexistence.blogspot.com/

    Like me on Facebook. I will be extremely grateful.
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Μαρίνα μου,
    Καλή δύναμη για την κουβέρτα που φαίνεται πως θα γίνει πολύ ωραία!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δειχνει να γινεται ομορφη!!!!!!!Καλη συνεχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστω για την συμμετοχη σου στο μπλογκ μου!!! :) και καλη συνεχεια στην κουβερτουλα σου!!! Θα γινει αψογη!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα!!! Έχω ένα βραβείο για σένα στο blog μου!!! Αν θέλεις, πέρνα να το πάρεις!!! Συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά σου!!! (βραβείο: http://coffeenloops.blogspot.gr/2013/02/blog-post_18.html)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπέροχη δουλειά!!!!!!ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο blog μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. What a lovely blanket, wonderful!! Thanks for visiting my blog & have a nice day :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μεγαλώνει κι' άλλο βλέπω.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...