11 Μαΐου 2013

Βάπτιση... Βασιλική!

Χριστός Ανέστη! 
Η δεύτερη μέρα του Πάσχα βρήκε μια μπέμπα βαπτισμένη και επισήμως πια ακούει στο όνομα Βασιλική - Μαρία όπως φαίνεται και στο βιβλίο ευχών της, αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή... 


Από το προσκλητήριο δηλαδή, από το οποίο έχεις πάρει μια γεύση εδώ. Φούξια και χρυσό τα χρώματα της βάπτισης και κορώνες... κορώνες... κορώνες...!!!



Μπήκε σε αραχνοΰφαντο φάκελο με περλίτσα...



και έτοιμα να δοθούν στους καλέσμένους!


Οι μπομπονιέρες κουτάκια που ετοιμάστηκαν για τους μεγάλους...





και τα stick κορώνα με smarties για τα παιδιά. 



Το βιβλίο ευχών και μερικές από τις σελίδες του... 
















Για το τέλος μια κορώνα από φύλλο ορείχαλκου που έγινε για να στολίσει το τραπέζι με τις μπομπονιέρες και το βιβλίο ευχών.


Να σας ζήσει η Βασιλική - Μαρία!

12 σχόλια:

  1. υπεροχα!!!!να ζησει η Βασιλικη-Μαρια, της τα ειχες ολα φανταστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα ετοίμασες τη βάπτιση της Βασιλικής-Μαρίας!
    Ενώνω και γω την δική μου ευχούλα για την νεοφώτιστη
    Να ζήσει ευτυχισμένη και γερή!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Yπέροχα όλα!!! Να ζήσει και να είναι ευτυχισμένη και τυχερή σε κάθε της βήμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις πιο γλυκές ευχές μου για τη νεοφώτιστη!!!
    Όλα υπέροχα!!!
    Φιλιά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα, πολλές ευχές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφα που είναι ! Ωραία χρώματα !!! Καλότυχο να είναι!!!
    Πέρνα και από το σπιτάκι μου έχω σου έχω ένα βραβείο.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και από εδώ Μαρίνα!!Πολύ ωραίο το blog σου με πολύ ωραίες ιδέες!!Έγινα κιόλας μέλος!Μου άρεσε πολύ η βάπτιση και ιδιαίτερα τα sticks για τα μικρά...κάτι παρόμοιο έκανα για τη βάπτιση της κόρης μου σε στυλ όμως πρόσκληση και μπομπονιέρα μαζί!!Θα το ανεβάσω κάποια στιγμή στο blog!!Ελπίζω να τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι όλα τόσο όμορφα!Παραμυθένια!Πολλές ευχές για τη μικρούλα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Μαρίνα!!Να σας ζήσει το μωράκι!!Γερό και τυχερό στη ζωή του!!εξαιρετικό το μπλογκοσπιτάκι σου και οι δημιουργίες της βάπτισης παραμυθένιες!!!Σε περιμένω και απο το μπλόγκ μου,να με διαβάσεις και να γνωριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. poli omorfa ola paramiuenia na zish to mwraki na to xaritai filakia.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...