01 Ιουλίου 2013

Καλό μήνα με... αναμνήσεις

Όχι δικές μου, αλλά του Ορχάν Παμούκ. Και αν δεν κατάλαβες ακόμα τι εννοώ, αναφέρομαι στο βιβλίο του με τίτλο "Ιστανμπούλ, Πόλη και αναμνήσεις". 
Μέσα από τα μάτια του συγγραφέα θα ανακαλύψεις το τέλος ενός πολιτισμού αλλά και τη γέννηση ενός καινούριου. Οι σχεδόν 600 σελίδες του θα σε ταξιδέψουν στα σοκάκια της Πόλης, τις λιθόστρωτες λεωφόρους της, τα ξύλινα αρχοντικά της, το Βόσπορο, παρακολουθώντας ταυτόχρονα τη ζωή του συγγραφέα και τη διαμόρφωση του ψυχικού του κόσμου από τη στιγμή που αισθάνθηκε τον εαυτό του. 
Ένα γοητευτικό βιβλίο που διαβάζεται σαν δοκίμιο, προσωπικό ημερολόγιο, ιστορία, οδηγός πόλης και μυθιστόρημα μαζί. Εσύ το διάβασες;

11 σχόλια:

  1. καλημέρα! Δεν το έχω διαβάσει ακούγεται ενδιαφέρον ευχαριστούμε για την πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι, Μαρινάκι, δεν τόχω διαβάσει και νομίζω πως πρέπει να το πάρω οπωσδήποτε!!!!
    Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ουτε εγω το εχω διαβασει, πολυ θα ηθελα ομως,μου'χει λειψει η αναγνωση!!!!
    καλο βραδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ χάρηκα που είδα ανάρτηση με πρόταση βιβλίου του Ορχάν Παμούκ γιατί είναι ένας απο τους αγαπημένους μου συγγραφείς!!συναρπαστικό το βιβλίο του αυτό που μαζί με το "ΕΥΤΥΧΙΑ'' τον ανεβάζουν σε πολύ υψηλό βάρθρο της τούρκικης Λογοτεχνίας αλλά και της Παγκόσμιας!σπουδαία ανάρτηση!!καλό βραδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά το συγκεκριμένο είναι πολύ ωραίο βιβλίο! Μήπως η "ευτυχία" που λες έχει άλλο τίτλο; Γιατί δεν το ξέρω... Εκτός κι αν εννοείς το "μουσείο της αθωότητας" που μιλάει για ευτυχία :) Αν και δεν το έχω διαβάσει ακόμα αλλά θα είναι το επόμενο στη λίστα! Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  5. Το έχω διαβάσει και μου άρεσε πολύ. Με ταξίδεψε στην Πόλη! Περπάτησα στα σοκάκια της, χάζεψα από τον Βόσπορο, μύρισα τα αρωματά της! Φιλάκια και Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hay Marina,

    What a lovely blog.
    I will follow your blog.
    Please take a look into my world.

    Love from Holland..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά...πολύχρονη και ότι επιθυμείς...η αγία Μαρίνα να 'ναι πάντοτε βοηθός στον αγώνα σου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά, ευχαριστώ πολύ! Να είναι σε όλους!

      Διαγραφή
  8. Μαρίνα μου, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ !!!!!!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νίκη! Κι εσύ ότι επιθυμείς!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...