06 Αυγούστου 2013

Απορία

Δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σ' εμένα αυτό με το bloglovin... Τι εννοώ; Ενώ στα settings έχω τσεκάρει την επιλογή να μη λαμβάνω mail για κάθε νέο follower και ενώ κάθε φορά που έρχεται καινούριο mail από το bloglovin κάνω unsubscribe, συνεχίζουν να έρχονται. Κάνω κάτι λάθος ή υπάρχει κάποια άλλη επιλογή που δεν τη βλέπω;
 Όσο για τα υλικά χειροτεχνίας, το random έδειξε ότι θα πάνε στη συνονόματη Μαρίνα! Μαρίνα περιμένω τα στοιχεία σου στο handmade000@yahoo.gr (με τρία μηδενικά και όχι όμικρον). 
Καλό καλοκαίρι!

6 σχόλια:

  1. Μαρίνα μου,δυστυχώς είμαι πολύ αρχάρια και
    δεν μπορώ να βοηθήσω.Ευχομαι σύντομα να
    τακτοποιήσεις το θέμα !!!
    Καλό βράδυ και καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Νίκη, δεν πειράζει, καλό μήνα και σ' εσένα! Θα μας πει κάποια πιο έμπειρη με το θέμα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω ιδέα περί bloglovin, δυστυχώς, αν και με εξυπηρετεί με τις καθημερινές αναφορές στις νέες αναρτήσεις.... αλλά μέχρι εκεί!!!!!! Εγώ πάλι νομίζω πως μου έχει παραλείψει πολλά από τα blogs που παρακολουθούσα και δεν ξέρω τι να κάνω!!!!
    Συγχαρητήρια στη συνονόματη σου για το όμορφο δωράκι της....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι δε θα έλεγα ότι με εξυπηρετεί και πολύ... είναι μάλλον λίγο ενοχλητικά αυτά τα mail αλλά δεν ξέρω πως να τα σταματήσω. Φαντάσου να είχα και πολλούς followers καθημερινά...! :)) Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. περνα απο το blog μου να παραλαβεις βραβειακι!!!πολλα φιλια!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήρθα Ελισάβετ αλλά δεν καταφέρνω να αφήσω σχόλιο... δεν ξέρω τι φταίει... Ευχαριστώ πάντως:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...