15 Σεπτεμβρίου 2013

Με αφορμή...

...τη χθεσινή ημέρα της Παγκόσμιας Υψώσεως του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού ήθελα να μοιραστώ μαζί σου μια ιστορία. Ίσως να την έχεις ξαναδιαβάσει αλλά μια δεύτερη φορά πάντα χρειάζεται γιατί ξεχνάμε εύκολα...
Ήταν ένας άνθρωπος πολύ ταλαιπωρηµένος και δυστυχισµένος. 
Τα βάσανά του ήταν πολλά, γι’ αυτό παραπονιόταν. 
- Θεέ µου, πολύ βαρύ σταυρό µου έδωσες. Γιατί να έχω τόσα βάσανα στη ζωή µου; 
Εκείνη τη νύχτα είδε ένα όνειρο: Βρισκόταν σε µια µεγάλη αίθουσα. Γύρω – γύρω στους τοίχους βρίσκονταν πολλοί σταυροί, ξύλινοι, πέτρινοι, µικροί, µεγάλοι... Τότε άκουσε µια φωνή. 
- Αν νοµίζεις πως ο σταυρός σου είναι πολύ βαρύς για σένα, άφησέ τον και διάλεξε όποιον θέλεις. 
Ο άνθρωπος άρχισε να δοκιµάζει τους σταυρούς. Ο πρώτος ήταν βαρύς. Ο δεύτερος ασήκωτος. Ο τρίτος είχε µυτερές προεξοχές που τρυπούσαν το σώµα. Έτσι δοκίµασε όλους τους σταυρούς χωρίς να βρει κάποιον που να είναι στα µέτρα του. Σε µια γωνιά τότε διέκρινε ένα πεταµένο σταυρό. Τον σηκώνει, τον ζυγίζει στα χέρια του και αναφωνεί µε χαρά:
- Να! Αυτός είναι στα µέτρα µου! Θα τον πάρω! 
Τον κοιτάζει καλά και ανακαλύπτει ότι ήταν ο σταυρός που κρατούσε πιο πριν! Από τότε δεν παραπονιόταν πια γιατί κατάλαβε πως ο Θεός µας δίνει το σταυρό (τις δοκιµασίες) που µπορούµε να αντέξουµε κι όχι παραπάνω! 


Πριν σου στείλει ο Θεός τον σταυρό που σηκώνεις 
Τον κοίταξε µε τα πάνσοφα µάτια Του,
Τον έλεγξε µε την ατέλειωτη δικαιοσύνη Του, 
Τον θέρµανε στη γεµάτη αγάπη καρδιά Του, 
Τον ζύγισε καλά µε τα στοργικά Του χέρια 
µη τυχόν και πέσει βαρύτερος 
απ’ όσο µπορείς να σηκώσεις. 
Κι αφού υπολόγισε το θάρρος σου 
Τον ευλόγησε και τον απέθεσε στους ώµους σου. 
Μπορείς να τον σηκώσεις. 
Κράτησέ τον κι ανέβαινε 
από το Γολγοθά προς την Ανάσταση. 
πηγή:www.schools.ac.cy/klimakio/themata/thriskeftika/eortologio/Stavros.pdf

8 σχόλια:

  1. Καλημέρα,κορίτσι μου.
    Μακάρι να έχουμε τη φώτιση να κατανοούμε τους σταυρούς που καλείται ο καθένας μας να σηκώσει!
    Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ενώ εγώ πάλευα με τις κούτες η τύχη μου δούλευε;;;
    Αχ πόσο χάρηκα που κέρδισα όλα αυτά τα πραγματάκια!!! Να'σαι σίγουρη ότι θα πιάσουν τόπο όπως τους πρέπει!!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έχω ζήσει, η σοφία του Κυρίου είναι απίστευτη!!!
    Μόνο ότι αντέχει ο άνθρωπος, και αν είναι μεγαλύτερο από τα μέτρα του το βάρος του στέλνει κάτι καλό για να το μειώσει! Τα πάντα εν σοφία εποίησε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο...αν και το είχα ξανακούσει είναι από τα λόγια που ίσως πρέπει συχνά να λέγονται για να μην ξεχνιόμαστε....σ΄ ευχαριστούμε πολύ πολύ....φιλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ γλυκιά ανάρτηση Μαρίνα μου..γεμάτη φως..να είμαστε δυνατοί και να έχουμε πίστη για να ξεπερνάμε τις δοκιμασίες με υπομονή και σύνεση και φυσικά πίστη!!καλή σου βδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μαρίνα μου!!
    Καλή φώτηση καί καλή δύναμη νά μάς δίνη Ο Κύριος!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα ένα βραβειάκι για σένα και το υπέροχο blog σου σε περιμένει στο http://4lifeidea.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...