26 Ιουλίου 2014

Ήθελα μόνο ένα αντίο...

Αναρωτιέσαι ποιο βιβλίο να διαβάσεις τις ατέλειωτες ώρες που θα χαλαρώνεις στην παραλία; Για ρίξε μια ματιά σε αυτό...


Έρωτας και πόλεμος... Μια αγάπη ψυχορραγεί στην προκυμαία της Σμύρνης το Σεπτέμβρη του 1922. Η Ισμήνη φεύγει για την Ελλάδα με κειμήλιο ένα δαχτυλίδι κι ένα πολύτιμο μυστικό στα σωθικά. Ο Οσμάν θα μείνει πίσω για να αναμετρηθεί με τη δειλία του. Το αντίο που δεν ειπώθηκε θα γίνει μέσα τους μια τυραννική σκιά. Η ιστορία της Ισμήνης θα δεθεί με την ιστορία της Ελλάδας. Η Σμυρνιά θα ζήσει μια ζωή γεμάτη μέσα από γεγονότα και ανθρώπους που υφαίνουν το μαγνάδι των αναμνήσεων και των εμπειριών της. Όμως εκείνον τον νοσταλγεί πάντα ώσπου το κισμέτ φιλοτεχνεί ένα απροσδόκητο φινάλε για τη σχέση τους, χαρίζοντας στην εγγονή της την Άννα μια ακριβή αυτογνωσία.


Αν σου κίνησε το ενδιαφέρον, μην ξεχάσεις να το ρίξεις στη βαλίτσα σου πριν φύγεις και...
καλές διακοπές!!!

7 σχόλια:

  1. Εκτιμώ πολύ ένα καλό βιβλίο μιας και διαβάζω πολύ. Βέβαια είμαι πιο πολύ της περιπέτειας και του μυστηρίου παρά του ρομαντικού αλλά γενικά τα διαβάζω όλα! Σε ευχαριστούμε πολύ για την πρόταση^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο 'ακούγεται' αλλά έχω ήδη τόσα να διαβάσω και μάλιστα με ιστορίες από την Σμύρνη για τις οποίες τρελλαίνομαι! Στα υπ'όψιν πάντως!
    Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To έχω διαβάσει αλλά δεν το θυμάμαι καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα καλη μου φιλη!
    καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν μ αρεσε

    θα χαρώ να γίνεις μέλος στο blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το διάβασα πριν χρόνια αλλά δε θυμάμαι καλά την ιστορία, τη μπερδεύω τώρα με την Αρχόντισσα της Σμύρνης, πρέπει να δώ που το έχω και να το ξαναδιαβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το είχα διαβασει πριν χρόνια, είναι συγκινητικό και σεργιανας στην Σμυρνη που όλοι αγαπάμε!
    Καλή μας εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...