12 Μαρτίου 2015

Fabric marker

Εσύ δοκίμασες ποτέ μαρκαδόρους υφασμάτων; Έχει πολύ ενδιαφέρον όταν ανακαλύπτεις καινούρια υλικά! Δες την πρώτη μας απόπειρα! Μπορεί η δική μας να μοιάζει περισσότερο με τις ζωγραφιές που κάνουν στο νηπιαγωγείο αλλά αν σου αρέσει η ιδέα μπορείς να κάνεις πολλά με αυτούς και να μεταμορφώσεις T-shirts, παιδικά ρούχα, διακοσμητικά μαξιλάρια ή ό,τι άλλο έχεις που το βαρέθηκες και θέλεις λίγο να το αλλάξεις!  

                                           BEFORE

                                           AFTER
 

Το καλό είναι ότι πλένονται άφοβα στους 60 βαθμούς, δεν ξεθωριάζουν στο πλύσιμο και μπορείς άνετα να σιδερώσεις τις ζωγραφιές σου χωρίς να πάθουν τίποτα!

 

Φρόντισε όμως να προμηθευτείς μαρκαδόρους σε διάφορα χρώματα για να μην έχεις το δικό μας ασπρόμαυρο αποτελεσμα. Έτσι σίγουρα θα έχεις τα δικά σου μοναδικά κομμάτια και την ευκαιρία να βγάλεις το ζωγράφο που κρύβεται μέσα σου:) 
Δεν κοστίζουν και μπορείς να τους βρεις εύκολα σε μαγαζιά με είδη hobby! 
Have fun!

3 σχόλια:

  1. όχι δεν εχω δοκιμάσει, αλλα ειναι και που δεν πιάνει το χερι μου εμενα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω πάρει κάποια χρώματα για ύφασμα από το tiger στη Θεσ/νίκη , πολύ οικονομικά, αλλά ακόμη δεν έχω πειραματιστεί καθόλου με αυτά, ούτε καν τα έχω ανοίξει για να δω αν έχουν αποτέλεσμα μαρκαδόρου ή είναι πιο ρευστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...